"

19 Haz 2015

Herkese jean çanta lazımmış!!

Merhabalar dostlar."Oooo yine kayboldun, nerelerdesin?"  dediğinizi duyar gibiyim.Aslında nerelerde olduğumu anlatmaya kalkmasam da " üç çocuklu bir annenin günlüğü" isimli bir blog mu açsam diyorum::))Tabi ki işin şakası.Anlayacağınız çocuklar büyüdükçe telaşım artıyor,hayatım daha çok hızlanıyor.İki numara da okula başlayınca zamanı tutamaz oldum.Üç numara da bebekken daha çok zamanım vardı sanki..Büyüdükçe ve aralarındaki rekabet arttıkça beni de paylaşamaz oldular.Hepsi ilgi,alaka,sevgi çıtasını yükselttiler.Dikiş dikiyorum ama..Aslında kendime özel tek zaman dilimim..Dikiyorum ancak fotoğraflayıp yayınlama sıkıntısı yaşıyorum.Ama herkesi takip ediyorum ona göre..)))
Çantalara gelince,çanta dikmeyi çok sevdiğimi biliyorsunuz.Çantalara kendi yorumumu katmak acayip heyecan veriyor.Elimde bulunan  kot kumaşlar da bu heyecandan nasibini aldılar.Bu sırt çantasını dikince ve kullanmaya başlayınca daha önce neden dikmedim diye pişmanlık yaşadım doğrusu.Hafif,kullanışlı,pratik.tak sırtına çık modu...Bu çantayı kendim için diktim.Tamamen göz kararı biçildi.Bu yüzden tam simetri yok ama olsun,beni rahatsız etmedi.Cep olarak kestiğim parçayı simli bir iple  incecik tığla çevirdim. Mutlaka benden bir yorum olmalı.Sıradanlıktan çıkmalı..))Zaten blog alemine olan ilgim bu yüzden dorukta .Tüm bloger arkadaşlarım dikişlerine farklı yorumlar katıyor ,fabrika usulü olsa ilginçliği kalmazdı zaten.Bu yüzden bloglar ilham kaynağı::))
Benim kahramansever çocuklarımdan ortancasına yapıldı bu çanta da..Neyse büyüğünün zaten böyle şeylerle pek alakası kalmadı.Ama küçükler bayılıyor.
Spiderman resmi eski bir çantadan alınıp saklandı.Çocuklarımı bildiğim için eskileri atarken işime yarayan parçaları çıkarıyorum içinden.Mutlaka zamanı geliyor.Yine kapak ve kapağa cırt kondu.Ancak çanta ağzına yaptığım tünele bu sefer ip değil de lastik geçirdim.Oldukça kullanışlı oldu.Çntanın askılarına üçer tane ilik açtım ve düğmeyle ayarlanabilir askı yapmış oldum.Oğlumdan tam puan aldı..


Bu Batman temalı çanta da en küçüğün. Boyutundan belli zaten.O da sevdi ama Spiderman i görünce onda aklı kaldı.Anlaşılan bu gidişle ben daha çook  çanta dikerim.İnşallah dikelim diyelim ve sizlere veda edeyim.Malum mübarek Ramazan..İnşallah bu güzel ayı ,layıkıyla en güzel şekilde geçirmemiz nasip olur.Herkese hayırlı Ramazan lar dilerim.Hoşçakalın...








12 yorum:

  1. Çantalar harika olmuş, elinize sağlık. Süslemeleri de çok şık olmuş. Güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
  2. süpersin . ellerine sağlık. Bende 1 haftadır berfinle seyahatlerimiz için bir bebek sırt çantası yapmayı düşünüyordum. bol cepli her cebin bir kullanım alanı olacak falan. Ve dediğin gibi herkes kendi yorumunu katıyor ve birbrimizden çok şey öğrenebiliyoruz. Keyifle kullanın hepiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. .bu yorum katma isi zaten cok keyifli.heyecanla bekliyorum cantani sevgiler..

      Sil
  3. Maaşallah hepsi çok güzel olmuş
    ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Bi kayboluyosun ama böyle muhteşem dönüyosun :) Hepsi çok güzel ve kullanışlı olmuş ellerine sağlık canım, güzel günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimm cok tesekkur ederim.uzuluyorum uzak kalinca ama imkanlar elvermiyor napiyim. .sessiz takipci oluyorum o donemlerde;))

      Sil
  5. Çok güzel olmuş. Kot çanta çocuklara çok yakışıyor. Modası da hiç geçmiyor. Askıya düğme takma fikri çok hoşuma gitti. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim renklidesign..Ben de daha önce yapmadığıma pişman oldum gerçekten.Çook sevgilerr..

      Sil
  6. Oğlundan tam puan aldıysan gerisini boşver ;)) Ellerine sağlık Batman liye bayıldım ben :)) Hem merak etme tek kaybolan sen değilsin ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yaa onlar beğenince olay tamam oluyor zaten.En küçüğün o batman li..Takmadan çıkmıyor dışarı::))

      Sil