"

8 Mar 2015

Reglan Kollu Eşofman Takım...

Herkese merhabalar...Dikilmil olan parçalarım yayunlanmayı beklerken ben yeni diktiğim takımla buralardayım..Yoksa sıraya koysam yayınlanacağı yok.Aslında kış bitmeden bir eşofman takım dikeyim dedim.Gövde kısmı simli gri penye.Aslında daha önce diktiğim ama pek giymediğim penye elbiseyi bozarak  üstte kullandım.Kolları ve altı ise siyah kalın bir penyeyle çalıştım.Kalıpsız diktiğim bu parça reglan kolları ,çok sevdiğim siyah altıyla favor takım haline geldi.
Bu arada kış bitmeden diyorum ama kışın pek biteceği yok.Hava yine buz gibi.Bu gidişle polar takımlara bile dönebilirim galiba::))
    Unutmadan paspasımdan da bahsetmek istiyorum merak edenler için.Biraz büyüttükten sonra örgüleri çok sıkı yapmamdan dolayı şapka gibi bombe oldu.Sonrasında söktüm tekrar başladım ancak sadece arkadan tutturarak sağlamlığı hala soru işareti.Makinada zigzagla birleştirmeye çaılştım ama bu seferde estetiğini kaybetti ve makineyi çok zorladı.Daha da büyüdükçe nasıl yapılır bilemiyorum.Anlayacağınız hevesimi kaçırdı bu olaylar.Şimdi şöyle büyük bir tığ alıp örsem mi diyorum.Neyse ben daha düşüneyim bakalım,..Hoşçakalın dostlar....

10 yorum:

  1. Eşofman takımı süper ellerine sağlık paspası merak etmiştim iyi oldu söylediğin yoksa ben de epey niyetliydim bu işe :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de cok hevesle başlamıştım ama boyle olunca heves meves kalmadi..((

    YanıtlaSil
  3. Eline saglik canim pijama hos olmus

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş, güzel günlerde giy :))

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık Güle güle giyinn :-)))

    YanıtlaSil
  6. Gövde kısmının simli gri olması olaya ayrı bi hava katmış. elinize sağlık...

    YanıtlaSil