"

31 Eki 2014

Şişme mont & Payet çanta


Çok keyif alarak diktiğim şişme montum arkadaşlar.Ben kış mevsiminde hem sıcak tuttuğu hem de rahat ve şık olduğu için bu montları çok seviyorm.Ne zamandır aklımda bu renkte bir mont edinme isteği vardı.Sık alışveriş yaptığım kumaşçımda hem kaliteli hem de istediğim renk kapitone kumaşı bulunca hemen aldım.Kumaşın metresi 5 TL.Astar için de pamuklu esnek bir parça kumaş bulunca ikliyi tamamladım.Hatta kalıp bile kullanmadım.Eski bir montumu kumaşın üzerine koyup biçtim.

Kumaşı 1 metre aldım bana bu mont çıktı .Biraz daha fazla alsaymışım kapişon da yapabilirdim ama neyse artık Cepler de biraz zor çıktı ,hatta bu sebeple geç farkettiğim  bir desen farkı da var..))Önüne yine en rahat ettiğim şekliyle fermuar geçirdim.


Ve tabi ki payetli çantam.Geçenlerde bahsettmiştim sıradaki dikişlerden.Bunlardan biri de bu payetli çanta oldu.Çantanın astarını da yine monta kullandığım astardan çalıştım.



Şişme mont dikmek isteyen ancak tereddüt eden arkadaşlarıma şiddetle tavsiye ederim.Gayet kolay ve rahat dikiliyor.Diktikten sonra hazırlarına verdiğiniz fiyatlara üzülebilirsiniz.Bir sonraki yazımda montum görüntüleyebildiğim dikiş aşamalarını yayınlayacağım kısmetse.Dikişle,üretken,mutlu kalın efendim...))

10 yorum:

  1. Hazır gibi olmuş ellerine sağlık öylebkaliteli bir kumaş bulsam ben de dikicem ama bulamıyorum :(( İncik boncuklu şeylere bayılırım çanta çok güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Aycan,Kumaş kaliteli olmayınca da güzel durmuyor bu montlarda.İnşallah bi ara karşına çıkar...Denk geliyor bazen..

      Sil
  2. Kolları, kol evine kalıp kullamadan denk getirmek! Bravo! Ellerine saģlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii 1o numara değil,kusurları var ama olsun..Teşekkür ederim sevgilerr..

      Sil
  3. Neslihaaannnnn :D süper olmuş bu yaaaaa. Bende hep bu montlardan kullanıyorum çok rahat. Ellerine sağlık canım bayıldım ben. harika

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık çok güzel olmuş bende dikmek istiyorum ama hiç astarlı bişey bile dikmedim, ama bi gün o da olur inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur tabi.İlk başladığımda bu diktiklerimi hayal bile edemezdim.Basit tişörtler diksem yeter diyordum.Şimdiyse dikebileceklerim hakkında çok daha büyük düşünüyorum.Her parça ayrı tecrübe.Sevgiler...

      Sil
  5. Kesinlikle çok beğendim :)) Hele fiyatını okuyunca bayıldım :)) Ellerine sağlık canım.Rengi de dikişi de çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. .Benim icin de 10 numara. .hem cebime hem zevkime..Sevgiler))

      Sil