"

8 Haz 2014

Bu da benim etkinlik elbsem...


Parça kumaşçılarda gezerken bu beyaz işlemeli parçayı gördüğümde işte dedim tam da aklımdaki buydu.Kumaştaki hikayee gelirsek küçükken bir elbisem vardı.Şöyle rengarenk olanlardan.Elbisenin üzerinde böyle bir parça vardı,belinde ipten kemeri,etekleri kloş.Çok severdim o elbisemi.İşte bu parça beni zamanda yolculuğa geçirdi ve bu elbiseyi dikmemi sağladı.Tabi öyle rengarenk,etekleri kloş beli kemerli değil ama üzerindeki işlemeli parça benim için yeterli.Tabi ben bu elbiseyi pantolonla kullanacağım ,benim için tunik-elbise...Hazır dikiş dünyam blogunun etkinliğine katılmışken benim elbisem de bu olsun dedeim.Gerçi bu ara diktiğim çokça parça var.Şimdi kendimi biraz dinlenceye çektim.Dinlence mi???Hiç bana göre değil çünkü bu arada badana-boya işlerine girmiştim.Neyse pek bir dallandırıp budaklandırdım sonuç olarak elbisem budur efendim.Kollarında geniş bantları var,ucuna bir düğme yetti.Kesimi yine  pratik (tasarım bana ait yani çocukluğuma::)))





Sadece salonu boyadım ama bana yetti.Daha önce defalarca tüm evi boyamışlığım var ama anladım ki rahat boya yapabilmek için benim 3 numaranın biraz daha büyümesi lazım.Hiç rahat vermedi bana.Neyse bu sene bu kadar yetsin.Hoşça ve mutlu kalın efendim.Mutlu haftasonlarııı..))


18 yorum:

  1. Değişik bir model olmuş ama çok beğendim. Güzel günlerde kullanın :)))

    YanıtlaSil
  2. Tatlim cok şık olmuş güzel günlerde kullan insanin kendi isini kendisinin yapmasi gibisi yok badana harika ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,gerçekten öyle.İnsanın emeğinin lezzeti başka...))

      Sil
  3. ÇOK GÜZEL VE HER ORTAMDA KULLANIŞLI BİR TUNİK OLMUŞ:))GÜLE GÜLE GİY...BEN BADANADAN ÖNCE O PAŞALARI BİR SEVSEM SEVERKEN ÖFKELENDİRSEM ONLARI :)))MAŞALLAH ALLAH BAĞIŞLASIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Aman nasıl da öfkelenir nasıl da şımarırlarr...)))Çok sevgilerr

      Sil
  4. Değişik ve hoş bir model olmuş. Güle güle iyi gunler de giy canım. Maşallah bu arada badanayı da aradan çıkarmışsın. Eline sağlık. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Fatma hanım.Badanayı da çıkardım aradan çok şükür.Sevgilerr..)))

      Sil
  5. Farklı se hoş bir elbise olmuş canım. Beyaz kumaşın bir tür fisto sanırım elbiseye yakışmış gerçekten.Canım yanlış hatırlamıyorsam sen pendik veya kartal taraflarını biliyorsun .Temmuz ayında oralarda olacağım ben de .Kısmetse bol bol kumaş alışverişi yapmak istiyorum .Daha önce kartalda kumaş pazarından bahsedildiğini hatırlıyorum ama emin değilim var mı gerçekten öyle bir şey :)
    Bir de Pendi,kte uygun fiyatlı kumaşçı varsa adresini veya tarifini istiyorum zahmet olmazsa:
    Çok uzun oldu :) Güle güle giyin elbiseni canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınar cım maalesef Pendik konusunda bir bilgim yok.Ben Ümraniye de oturuyorum.Ümraniye hakkında her türlü bilgiyi verebilirim canım.Elbisemi beğendiğine sevindim,sevgiler canım...

      Sil
  6. Bu haliyel güzelmiş AMA ben senin üzerinde görünce dahada çok beğeniyorum:)

    YanıtlaSil
  7. ::))Çok teşekkür ederim pembe gul...İnşallah en yakın zamanda üzerimde de yayınlarım..))

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş bir tunik olmuş. Biz baya baya dikişi geçip tasarımcılaığa falan doğru gidiyozmu ne? :)) Bu arada boya yaparken rulo fırçamı kullandın. Boyayı tekrar sulandırmak filan gerekiyormu. Tüm bu konularla ilgili biraz bilgi verirsen sevinirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Var var bizde tasarımcı ruhu.Çıkarıyoruz yavaş yavaş..)))Boya konusuna gelince hiç fotoğraf olmadığı için anlatayım ben.Su bazlı silikonlu iç cephe boyası kullanıyorum.Bu sene biraz daha ferah olsun diye kırık beyaz kullandım ama kapatıcılığı çok azdı.iki duvar için de dyo nun belce bejini kullandım,tavsiye ederim süper kapatcı.En çok o rengi ve markayı seviyorum sanırım.2,5 lt boyaya bir küçük pet şişe su koyuyorum.Bir de kırtasiye ve nalburlarda satılan toz simlerden alıp boyaya koyup karıştırıyorum.Kuruyunca şıkır şıkır parlıyor.))İlk önce tavanı yaptım.Tavan işi biraz yorucu yoksa duvarlarda birşey yok.Rulo da kullandım ama normal fırçayı daha verimli buluyorum.Kenar çizgileri düzgün olsun diye kestirme fırçası kullandım.Tabi badanadan önce duvarlarda çatlak,hasarlı bölgelere saten macun uyguladım.Anlatımı uzun ama yapımı daha kolay,çok öpüyorum canım

      Sil
  9. kendi tasaramının yapmanın da keyfi ayrı bir güzel :) eline sağlık canım güle güle giy

    YanıtlaSil
  10. elbisenin üstündeki fsito detayı galiba cnm çok tatlı olmuş yine çok sevdim:))) ellerine sağlık! kolay gelsin badana işlerinde de!

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim Melis cim..))Bu sefer sadece salonu boyadım,bu kadar yetti.Çok sevgiler canım..

    YanıtlaSil