"

20 Mar 2014

Çocuklarıma kamuflaj..Anlatımlı şort dikimi..


    Evet arkadaşlar sezon hazırlıkları hızla devam etmekte.Tüm blogger arkadaşlarda da aynı heyecanı görmekteyim ne güzel..Kullandığım bu kolay pijama,pantolon,şort (artık canınız ne isterse) dikme yöntemini bilmeyen kalmadı heralde.Gerçekten kolay oluyor.Kalıplarla uğraşmadan sabunla dik modu:))Böyle pratik işlem olunca günde üç parça çıkıyor işte..
   Kalıbı kumaşa çıkardıktan sonra (tabi ki kumaş iki kat) kumaşı hiç oynatmadan ön ve arka ortasından makineye çekiyoruz sonra pantolon şekline sokup ağını makinede dikiyoruz.Ben cepleri kare kesip telaladım,daha düzgün duruyor.Pantolonların ağını kapatmadan önce cepleri diktim ki işim kolay olsun.Bellerine de 2 cm kalınlığında lstik geçirdim ve işlem tamam.Benim kuzular da çok sevindiler bu dikişe.Dolaplarında en özel köşeyi kaptı kamuflajlar..


                                                      Kendime de yazlık ince bir pantolon diktim.Eksik kalmadım yani.Bu renk ve incelikte bir pantolona ihtiyacım vardı.Bu pantolon da Burda nın en sevdiğim kalıplarından biriyle diktim.Haydi hoşçakalın efendiimm..))


10 yorum:

  1. Eline sağlık camım. Ailecek güle güle giyin. Güzel günlerdee..

    YanıtlaSil
  2. Ooo döktürmüşsün yine maşallah:) Güle güle giysin kuzular sende tabiki:)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok pratik çok da kullanışlı olmuşlar . ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık ne güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım. Kuzuların güle güle giysinler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülay cığım,çok sağol..))

      Sil