"

18 Şub 2014

Bahar hazırlığında dikilenler..


 Yeşilin çok sevdiğim tonu harika kumaş..Çok istememe rağmen bir türlü bu renkte birşeyler giymek kısmet olmamıştı.En çok kullandığım tarz olan tunikle karşınızda.Ben çok sevdim,heyecanla giymeyi bekliyorum.Çok kolay bir çalışma oldu.Salaş,rahat tam tarzım.Kombinleyip de fotograflamak istedim şimdi şöyle güzel bahar havasında:))





Yakınlarda diktiğim gömleği ve kalıbından çektiklerimi takip edenler bilir.İlk kez gömlek dikiyordum ve nerdeyse birdaha dikmek istemediğime kanaat getirmiştim ki yılmak yok yola devam diyerek yeni bir kalıp çıkarıp denemeye koyuldum.Kalıp Burda 2012 Ekim sayısından.Burda ilk kez hiç oynama yapmadan tabiri caizse "cuk oturan" bir kalıp sundu bana.Kalıp çıkarırken yine tereddütlerim vardı.Aslında kumaş da modelle pek uyumlu değildi.Ama  denemiş olalım ,bakalım ne çıkacak?12 den vurdum bu sefer.Sanırım bu kalıbı çokça kullanacağım.Kumaş kalıba çok uymasa da (kadife,kot ,ekose ya da deri iyi giderdi) sonuçtan memnun kaldım.Önünü düğmelemedim.Sanırım ilik açmayıp içine body falan kullanırım.Aslında kısa kol çok kullanuşlı değil benim için ama kumaşım yetmedi.Bu ilk denemeydi çok memnun kaldım herkese tavsiye ederim:D

22 yorum:

  1. merhaba üyen oldum banada bekliyorum bye

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş eline sağlık.. bende dikişe merak saldım ne kumaşım var ne makinem :) tekstil mezunu ve dikiş bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay Allah,tekstilin birçok alanı var tabi.Olsun,makine bir olsun,kumaş zaten gelir..Dikiş aşkı başka birşey..Anlatılmaz yaşanır:D

      Sil
  3. Gömleğin yaka kısmı nasıl. Ön kısmının bir fotoğrafını da çekermisin. Bu Arada bahar hazırlıkları bendede tam gaz devam ediyor. Birde bir şey soracağım. Sen geceleri hiç uyumazmısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef 48 saattir uyumuyorum:((Ama telafi olur İnşallah.Sebep kuzularım olunca başa gelen çekiliyor,Allah sağlık versin..Bu arada gömleğin önden fotosunu koydum sanıyorum koymamışım.Aslında senin tarif ettiğin gibi (Öğrenmişken deneyecektim) ayaklı yakaydı.Kumaşım yetmediği için hakim yakaya terfi etti.:D...Senin paylaşımlarını da ilgiyle takip ediyorum canımm..

      Sil
    2. Allah kolaylık versin. Hayırdır hastamı senin kuzular yoksa. Allah şifa versin canım.Karşılıklı takipteyiz. sevgiler..

      Sil
    3. Cok şükür hasta değiller.Ama bozuk olan uyku durumlari bu ara daha da feci durumda;))

      Sil
  4. gerçekten giymekte heyecanlanacak kadar olmuş! hem rengi hem deseni hem de modeli çok hoşuma gitti.. yakanın biyesini de iyi yapmışsın ben biraz kolayına kaçıp içine kıvırıveriyorum. hayırlı gülerde giy canım ellerine sağlık! :) çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,nasıl motive oldum anlatamam..))

      Sil
  5. bu ne hız Neslihan :) daha dün gördük yeşil kumaşı bugün dikmişsin bile. benimde en sevdiğim kalıp bu yarasa kol hem kullanımı kolay hemde dikmesi rahat. Robalı modeli bende dikemeyeceğimi sanıyordum ama ekose gömleğim hiç fena gitmiyor ;) senin diktiğinde gayet güzel olmuş bence, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumaşlar bana karşıdan bakınca dayanamıyorum..Dik bizi der gibiler::))Robalı gömlek olayında ben de tereddütteydim.Yapabildiğimi görmek keyif verdi farklı versiyonlarını denemek için sabırsızlanıyorum şimdi.Senin gömleği de heyecanla bekliyorum.Kumaşlar çok hoştu::))

      Sil
  6. çok hoş bir çalışma.hem rahat hem kolay.eline sağlık.güzel günlerde giy

    YanıtlaSil
  7. bende gömleği merak ettim şimdi :) tuniğinde rengi çok hoş duruyor. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.İlk fırsatta önden bir foto koyacağım İnşallah..

      Sil
  8. Renk harika kakitatten:). Model konusunda da katılıyorum size, insan bir modeli sevince ondan birkaç tane olsun istiyor ben öyleyim en azından;) güle güle giyin:). Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim.aslinda ben çabuk sıkılırım ama bu model hiç sıkmadı galiba;)))

      Sil
  9. Gerçekten çok hoş görünüyor sen nasıl acemisin anlamıyorum ki:D Yakanın biyesi çok düzgün duruyor maşallah diyim bari:) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim.daha öğrenecek cok şey var.;)))

      Sil
  10. Maşallah ya çifter çifter dikiyorsun, maşallah maşallah :)) Gömlek çok güzel duruyor emeğine değecek bence. Kalıplardaki sorunu çözdüm. 17-21 beden aralığı yani kısa boylu (burdaya göre) kadınlara göre olan kalıplarda milim hata yok. Boydan kaybediyormuşuz meğer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Turk standartlarindan haberleri yok galiba.Ama bu diktigim gomlek 36 beden tam oldu.Bence sasiriyorlar arada.

      Sil