"

12 Oca 2014

Bir çanta ve nihayet biten gömlek...

  Bir önceki postta Burda kalıplarının bazılarından nasıl muzdarip olduğumu anlatmıştım.Uzun uğraşlar ve değişimler sonrası gömleğimin son hali

   

Ancak bu kadar olabildi.Devasal Burda kalıbı küçülmeye çalışırken arkadan 3 pensle küçülme çalışmasına girdi.Modelin etek uçları düzdü,ben farklı kesmiştim.Bu yüzden yanlardan daraltırken bu kesim şekli de bana zorluk çıkardı.Yaka ,ah o yaka...öyle minik bir erkek yaka hiç görmedim.Ancak böyle hakim yaka olabildi.Aslında hakim yaka sevdiğim bir yaka türüdür.Ama hayal ettiğim farklıydı.


Arkaya atılan pensler(kuyruk gibi oldu:)) ve manşet kollar..Kollar istediğim gibi..Ama itiraf etmeliyim düğmelerim de çok şık..Çok da rahat..Kotlarımla gayet şık duracak diye düşünüyorum.E bundan sonra iş kombinlemeye kalktı.Bir de bundan sonra kalıptaki tuhaflığı farkedince heralde düzelir diye devam etmemeye..Kulağıma küpe olsun::))

  Bir de çanta diktim bu arada.Elimde olan deri ve elbiseden kalan kumaşımı kullandım.Biraz da süs derken sevdim bu çantayı:))Hoşçakalın.....




3 yorum:

  1. Bazen birşeyi yaparken aksilikler peşimizi bırakmaz malesef ama pes etmeyip devam etmek en güzeli bence:) Çanta da hoş görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim gercekten bazen ters gidiyor;)

      Sil
  2. Gömleğin çok hoş olmuş:) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil