"

10 Ara 2013

Dikilen Bluz Bitti...

     Dün biçilen bluz bugün dikildi..Kalıp biraz küçültmeyle takdirimi kazandı.Gerçi kalıpta küçültmeye de gerek yoktu ama çift kumaş kullandığım ve kumaşlardan biri çok esnek bir jarse olduğu için daraltmam gerekti.Gerçi dergide kumaş önerisi de esnek kumaştı ama ben sanırım birdahaki sefer daha az esnek kumaş kullanacağım..Normalde kalıpta yan dikişte gizli fermuar vardı.Ben de tam oturuyor sandım ama fermuara falan gerek kalmadı.Ama dediğim gibi çok esnek olmayan bir kumaşla vücuda oturan şık bir model..
 Deri görünümlü kumaş diye aldığım niye aldığıma kendim bile şaştığım bir kumaş oldu bu..Bazen kumaş pazarlarında çok ucuza bulduğum için yaparım birşey diyorum ama dikerken çekeceklerimi hesap etmiyorum..Bunlar da tecrübe işte.Kumaş içinde kendinden telalı bir kumaş.Dıştan da deri gibi duruyor..Dikimi kolay..Ama dikerken bir baktım içteki telalar dışarıya attı.Beyaz bayaz tuhaf bir görüntü..Ne yapsam diye düşündüm ,yakında iri mat pul almıştım..Onları diktim ,çok da sevdim:))Pullu bişeyler giymeyeli epey olmuştu..Bu sene bordonun cazibesi de malum..Ben de çok severim bordoyu..

Bluzdeki son nokta bu.Başka bir dikim için iyi bir alıştırma oldu.farklı kumaşlarla denenesi bir kalıp..Hoşçakalın...

6 yorum:

  1. Bu soğuk kış gününde ellerine sağlık sonrasında sıcak kahve çifte keyif:))))

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle canım ,kendi giysini dikmek paha biçilemez:))

    YanıtlaSil
  3. Bence pullarla daha da şık olmuş. Ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  4. Evet bazen ucuz diye alıyoruz ama böyle olumsuzlukar olabiliyor. Pullarla daha güzel olmuş. Elinize sağlık

    YanıtlaSil