"

25 Kas 2013

Üç Kamuflaj Bir Ceket...


Geçenlerde penye kamuflaj bir kumaş almıştım..Bu aralar kamuflaja takmış durumdayım)) Çocuklara birer alt dikeyim diye düşündüm..İlkini büyük oğlum olmak üzere biçtim.Kullandığı bir pijama kalıbını kullandım ama her nasıl becerdiysem ancak bana tayt olabildi..Durumdan şikayetçi miyim?Asla!Kumaşa aşık olduuum..))Durum böyle olunca oğluma özürlerimi iletip(daha sonra bu kumaştan bulup dikmek şartıyla) çok sevdiğim bir tayt edindim..İki ve üç numaraya da dikimi tamamlayınca muhteşem üçlü olup hafta sonu havamızı attık))
 Hatta dışarıya çıktık,çimlerde yuvarlandık..Tabi Osman' ın bitmek bilmeyen enerjisi beni bitirdi,başağrısıyla geri döndük..


Gelelim ikinci parçaya.Dikişte kumaş seçimi gerçekten çok önemli..Dergilerden yapılacaksa tavsiyelere de uyulmalı..Benim gibi bu ceketi (artık ceket mi,trench mi,hırka mı bilemedim) esnek bir kumaşla dikerseniz böyle yakadaki bozuklukları kapatıcam diye zımba dikip durursunuz...(( Dergi de yünlü iki taraflı bir kumaştan dikilmişti..Önce benim de niyetim öyleydi..Sonra bu kumaştan dikmek istedim..Aslında fena olmadı..Yaka olayını çok sevdim ama istediğim performans bu değildi..Neyse şöyle esnemeyen ama tiril tiril bir kumaştan yazlığı da güzel olur gibi geldi bana..Hadi bakalım bu alıştırma olsun...Hoşçakalın..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder