"

25 Kas 2013

Mutlu Haberler::))

 Sinop ta yaşayan çok sevdiğim bir dostumdan bebek haberi aldık..Sevindik,şaşırdık..Süpriz bir bebek..Bir ablası ve abisi var oldukça büyümüş..Ben heyecanla bebeğin cinsiyetini merak ediyordum ve elbiseden anlaşıldığı üzere bir kızları olacakmış..Tabi İstanbul dan teyzesi de ufak bir bebek çeyizi işemine girişti..Allah tüm anne-babaların sağlıkla huzurla bebeklerine kavuşmasını ve yaşamasını nasip etsin İnşallah..
Bu modeli Burda nın 2013 eylül sayısından diktim.146 numaralı bebek bluzuydü.Ben biraz daha uzattım,etek kısmına fırfır ekledim..Sırtında 4 tane düğme vardı ben iki çıtçıtın yeterli olacağını düşündüm.Biraz da süsledim..Şirin bir bebek elbisesi oldu.Ama ne yalan söyleyeyim büyük parça dikmekten daha çok uğraştırdı beni..Çok da keyifliydi..Malum benim kızım yok,çok seviyorum böyle süslü cici şeyleri..Bu yüzden bebek giysilerinin devamı gelecek İnşallah..Hoşçakalın..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder